Garanciális feltételek
Minden eladásra kínált termékünkhöz a törvényi előírás szerinti egy év kötelező jótállást nyújtjuk. A garancia időtartama 12 hónap, amely időszak a vevő címére történő kiszállítás napjával indul. A garanciális csere folyamat elindításához szükséges a termék számlája és a hivatalos beszerelésről kapott munkalap és számla is.A garancia nem terjed ki a természetes elhasználódás, a nem rendeltetésszerű használat, a nem megfelelő karbantartás, vagy annak teljes hiánya következtében fellépő károsodásokra. A jótállás ugyancsak nem terjed ki a termékek nem rendeltetésszerű használata, vagy helytelen beszerelése, vagy helytelen felhasználása miatt fellépő hibákra, vagy károsodásokra. A garancia akkor is érvényét veszti, ha Ön megpróbál kijavítani egy alkatrészt, vagy ezt egy olyan szakemberre bízza, akit erre vállalatunk nem jogosított fel, és amely beavatkozás egy a korábbinál még jelentősebb mértékű károsodásához vezetett.
Garanciális esetben Ön kívánsága szerint jogosult vagy az eladótól kérni a hibás alkatrész kijavítását, vagy kérni annak cseréjét egy megfelelő minőségű alkatrészre. Ha a vásárló az alkatrész kijavítását kérte, és az túlzottan magas költséggel járna, a vásárlónak más megoldást javaslunk. A megfelelő minőségű termékek kiszállításának keretin belül egy hibás termék egy hasonló karakterisztikájú, de még jobb minőségű termékre cserélhető, ha ehhez a vásárló hozzájárul. A vásárló egyéb jogait – például a kereskedelmi szerződés felmondását – akkor célszerű megfontolni és alkalmazni, ha a javításra rendelkezésre álló idő letelt, vagy a vásárló kártalanítására tett ismételt kísérelt is kudarcot vallott. A garanciális keretek között történő termék csere nem von maga után egy újabb garanciális periódust. Amennyiben az általunk kínált termékekre speciális garanciális szabályok vonatkoznak, e szabályokat a termékek leírásában találja meg. E szabályok ilyenkor kizárólag az adott termékre vonatkoznak.